کد خبر 267163
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

چارچوب ما برنامه هفتم توسعه است

چارچوب ما برنامه هفتم توسعه است

وزیر صمت با بیان اینکه با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای جهش تولید را پیگیری می‌کنیم، گفت: چارچوبی که ما می‌خواهیم به آن عمل کنیم چارچوب برنامه هفتم توسعه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ سید محمد اتابک، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در نخستین روز کاری خود عنوان کرد: با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای جهش تولید را پیگیری می‌کنیم. چارچوبی که دنبال می کنیم برنامه هفتم توسعه است.

وی ادامه داد: انشالله که همه ما کاری بتوانیم بکنیم که یک قدم برای مردم و معیشت مردم برداریم زیرا قدم هایی که برای مردم برداشته می شود، بابرکت است.

اتابک گفت: دولت آقای پزشکیان دولت خاصی است و مهم ترین مسئله در دولت ایشان مسئله وفاق ملی است و من امیدوارم که بتوانیم این موضوع را در ارکان دولت ایشان داشته باشیم زیرا زمانی می توانیم قدمی برای مردم برداریم که همه با هم باشیم.

وزیر صنعت ادامه داد: تلاطماتی که وجود داشته، شاید باعث برخی از مسائلی شده که در وزارت صمت هست ولی به هر حال کارهای بزرگی انجام شده است.

وی با اشاره به خودکفایی در برخی حوزه ها گفت: یک عقب ماندگی تکنولوژی داریم که در حال یافتن و جبران آن هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اختلاف نظرهایی هست اما ما زمانی می توانیم با هم همکاری کنیم که شرایط در وزارت خانه و کشور بهتر شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه با هم در وزارت خانه بتوانیم همدل و همراه هم باشیم.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha